Spring naar inhoud

Klachten

  • Hebben wij u niet goed behandeld?
  • Of hebben wij u op een vervelende manier te woord gestaan?
  • Hebben wij iets beloofd en ons daar niet aangehouden?
  • Verwacht u dat wij actie ondernemen, maar dat niet doen?

Dan horen wij graag van u. Voor een snelle reactie op uw klacht spreekt u de persoon direct aan of vraagt naar de leidinggevende. Is een gesprek direct niet mogelijk of bent u niet tevreden met de reactie op uw klacht? Stuur dan online uw klacht naar ons op. Binnen 6 weken krijgt u een reactie van ons. 

Een klacht indienen



Wat gebeurt er met mijn klacht?

Meteen nadat wij u klacht hebben ontvangen, krijgt u hiervan bericht via de mail. Meestal bellen wij u op om uw klacht te bespreken. Of er volgt een uitnodiging voor een gesprek, dit noemen we een hoorzitting. In dat gesprek mag u uw kant van de klacht uitleggen. De persoon tegen wie u de klacht indient mag ook zijn of haar kant van het verhaal vertellen. Wij sturen daarna het verslag van de hoorzitting en onze reactie naar u op. 

Een klacht via de post opsturen

In de brief beschrijft u uw klacht en de datum van de gebeurtenis. Ook noemt u uw naam, adres en telefoonnummer en als u wilt uw e-mailadres. Uw brief stuurt u naar:

Gemeente Dordrecht
Postbus 8
3300 AA Dordrecht

Niet tevreden over uw klachtafhandeling

Bent u het niet eens met onze reactie op uw klacht? Dan stuurt u binnen 1 jaar uw klacht en onze reactie naar:

Nationale Ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den Haag

Op de website van de Nationale Ombudsman leest u meer informatie.

Heeft u vragen over het delen van persoonsgegevens? Dan kunt u terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Meer informatie

Met vragen over uw klacht reageert u via uw zaak, zo houden we samen het dossier compleet.