Klachten
- Hebben wij u niet goed behandeld?
- Of hebben wij u op een vervelende manier te woord gestaan?
- Hebben wij iets beloofd en ons daar niet aangehouden?
- Verwacht u dat wij actie ondernemen, maar dat niet doen?
Dan horen wij graag van u. Voor een snelle reactie op uw klacht spreekt u de persoon direct aan of vraagt naar de leidinggevende. Is een gesprek direct niet mogelijk of bent u niet tevreden met de reactie op uw klacht? Stuur dan online uw klacht naar ons op. Binnen 6 weken krijgt u een reactie van ons.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Meteen nadat wij u klacht hebben ontvangen, krijgt u hiervan bericht via de mail. Meestal bellen wij u op om uw klacht te bespreken. Of er volgt een uitnodiging voor een gesprek, dit noemen we een hoorzitting. In dat gesprek mag u uw kant van de klacht uitleggen. De persoon tegen wie u de klacht indient mag ook zijn of haar kant van het verhaal vertellen. Wij sturen daarna het verslag van de hoorzitting en onze reactie naar u op.
Een klacht via de post opsturen
In de brief beschrijft u uw klacht en de datum van de gebeurtenis. Ook noemt u uw naam, adres en telefoonnummer en als u wilt uw e-mailadres. Uw brief stuurt u naar:
Gemeente Dordrecht
Postbus 8
3300 AA Dordrecht
Niet tevreden over uw klachtafhandeling
Bent u het niet eens met onze reactie op uw klacht? Dan stuurt u binnen 1 jaar uw klacht en onze reactie naar:
Nationale Ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den Haag
Op de website van de Nationale Ombudsman leest u meer informatie.
Heeft u vragen over het delen van persoonsgegevens? Dan kunt u terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Meer informatie
Met vragen over uw klacht reageert u via uw zaak, zo houden we samen het dossier compleet.


